Betaling og afbud

Betaling
Afbud og udeblivelse

★★★★★

5/5 stjerner på Google

Betaling og afbud

Her kan du læse om vores betingelser for betaling og afbud – herunder muligheder for forsikring, digitale betalinger samt regler ved udeblivelse og aflysning.

Betaling af behandling

Betaling

Desværre er det ikke muligt at få overenskomst med ​den offentlige sygesikring i forhold til behandling af søvnbesvær, så det er desværre heller ikke er noget, man kan få henvisning til behandling for. Det betyder derfor,

Betaling kan ske efter samtalen i klinikken. Vi modtager betalingskort. Alternativt kan vi sende en faktura til dig digitalt, som skal betales inden for 14 dage.

Endvidere findes der private sundhedsforsikringer, som evt. kan benyttes. De kan være tegnet gennem din arbejdsplads, dit pensionsselskab eller dit forsikringsselskab.  Undersøg evt. med dit forsikringsselskab om behandling hos os kan dækkes af dine forsikringer.

Vi samarbejder med

Søvn, kost og arbejde

Afbud og udeblivelse

Bliver du forhindret i at møde op til en aftalt tid, kan du melde afbud til klinikken inden kl. 12 hverdagen forinden. Du kan melde afbud ved at:

Hør mere i dag

Kontakt os for mere information

Telefon: 36 34 13 00 – mandag-fredag kl. 08-09 og kl. 12-13.
Mail: klinik@sppklinik.dk, hvor du også kan tilmelde dig vores gratis info-aftener.

Ved akutte tilfælde skal du henvende dig enten til egen læge, lægevagt eller psykiatrisk akutmodtagelse.